ScaleUp Company | B Corp’s Post

View organization page for ScaleUp Company | B Corp, graphic

6,535 followers

View profile for Dick Naezer, graphic

Sunny Side Up - People Partner

Wil jij even met mij meedenken? Al sinds 2020 werk ik samen met ScaleUp Company | B Corp. Ik vind het te gek hoe zij ondernemers groter laten dromen en ik heb zelf ook veel profijt gehad van de tools die ze aanreiken. Deze tools werken, elke keer weer. Het mooie nieuws is dat ze een vacature hebben: 𝐂𝐋𝐈𝐄𝐍𝐓 𝐒𝐔𝐂𝐂𝐄𝐒𝐒 𝐌𝐀𝐍𝐀𝐆𝐄𝐑 En het is niet zomaar een functie; het is een kans om de dromen van ondernemers te verwezenlijken. Als Client Success Manager sta je echt naast de klant en verbind je hen met de juiste mensen en tools om hun doelen te bereiken. Het is echt een toffe functie. Ik wil hen graag helpen met het invullen hiervan. Ondernemers verdienen een goede Client Success Manager, het team van ScaleUp Company verdient een bevlogen collega. Dus denk even met mij mee. 𝐖𝐢𝐞 𝐤𝐞𝐧 𝐣𝐢𝐣 𝐝𝐢𝐞 𝐠𝐫𝐚𝐚𝐠 𝐞𝐞𝐧 𝐞𝐬𝐬𝐞𝐧𝐭𝐢ë𝐥𝐞 𝐫𝐨𝐥 𝐬𝐩𝐞𝐞𝐥𝐭 𝐢𝐧 𝐝𝐞 𝐜𝐥𝐢𝐞𝐧𝐭 𝐣𝐨𝐮𝐫𝐧𝐞𝐲? Zie hier de vacature: https://lnkd.in/eAwgv6PP

  • No alternative text description for this image

To view or add a comment, sign in

Explore topics