ACUNMEDYA’s Post

View organization page for ACUNMEDYA, graphic

210,699 followers

We are looking forward to meet you at #MIPTV 2024! Visit us in #Cannes at Palais de Festivals booth R7 M11; to discover the inspiring world of ACUNMEDYA! #ACUNMEDYA #MIPTV2024 #EXATLON

  • No alternative text description for this image
ali ali altay

Al Tayer Group şirketinde Kamyon Şoförü

1mo

acun bey benim adım ali altay ölen ali altayın dedesiyim. seda- atakanla eşleşiyor değil mi eğer sedayı ilk turdan elerse babasını - karısını ve çocuğunu evinde ölü olarak bulacaktır.atakana şimdi söyleyin . yunus emren eğer sedayı yenerse babası ve abisini ölü olarak evinde bulacaktır. şimdi lütfen söyleyin acun bey yoksa sizin 4 çocuğunuzu kendi ellerinle toprağa verirsin.

Like
Reply
Salman Gayrimenkul

Bursa Ticari Gayrimenkul Uzmanı Instagram*salman.gayrimenkul

1mo

Merhaba, ülke genelinde aklınıza gelebilecek tüm mülkleri yönetiyorum. Ada, liman, tersane. Villa, arsa vs. Bize ulaşın. Acun için Çeşme 'de devasa villa imarlı arsa tahsisi yapabilirim. Şarap tadım merkezi ve fabrikası sunabilirim.

Like
Reply
Ersin Tiryaki

Parıltım-Newrest Toplu Yemek Hizmetleri - Parıltım Newrest

3mo

Thanks for sharing

Like
Reply
See more comments

To view or add a comment, sign in

Explore topics