widgetar som bla visar arkiv på en inläggssida

  • Hej
    Jag har vid det här laget byggt 2 större hemsidor och meckar lite med en tredje nu. jag har använt roseta från cryoutcreations som tema, har one.com som webhotell.
    Tidigare har jag haft, utan att anstränga mig, widgetar som visar arkiv, kategorier mm av mina blogginlägg i ‘right sidbar’ och ‘left sidebar’ på alla sidor, även inläggsidan. Dessa har jag använt och meckat med så jag fått det som jag vill ha det.
    Nu när jag ska göra det tredje sidan funkar inte detta på inläggssidan och när jag gör anpassa/widgetar och har bloggsidan uppe visas den här texten:
    ‘Ditt tema har 2 ytterligare widgetområden, men just denna sida visar dem inte. Du kan besöka andra sidor på din webbplats medan du använder Anpassaren för att se och ändra de widgetar som visas på dessa sidor.’
    Försökte kolla: mitt tema har inte uppdaterats sen i februari och då byggde jag den andra sidan.
    Sen går jag och kollar på mina 2 första sidor, då syns inte dessa widgetar där heller nu, vilket det gjort tidigre, och den första sidan har jag knappt rört på 1,5 år.
    Det får mig att tänka att det är någon sorts uppdatering, men var?

    Tänker jag rimligt där?
    Någon som vet hur jag löser problemet?
    sidorna är: tagweekend.se (2020 vår), tagochresa.se (2021 vår) och afrikaresan.anomar.se (i dagarna).

    soliga söndagshälsningar!
    /Marianne

  • Ämnet ’widgetar som bla visar arkiv på en inläggssida’ är stängd för nya svar.